Hoe hef ik mijn domeinnaam op?

Om een domeinnaam op te zeggen dient u het formulier “Opheffen geleverde dienst” in te vullen en te ondertekenen. Met dit formulier kunt u ook een opheffing doorgeven voor een datum die ligt in de toekomst. Uw domeinnaam zal per opgegeven datum worden opgeheven. Ook kunt u in plaats van een exacte datum aangeven dat u de domeinnaam per einde contract wilt opheffen, zodat het domein in uw beheer blijft zolang u ervoor betaald heeft.

Voor het opheffen van meerdere domeinnamen kunt u hetzelfde formulier gebruiken, mits de houder van elke domeinnaam gelijk is; anders heeft u voor elke domeinnaam met een aparte houder een apart opheffingsformulier nodig.

Let op: Een opzegging/opheffing kan pas in behandeling genomen worden na ontvangst van een correct ingevuld formulier! Let er op dat de houder van domeinnaam correct is ingevuld. Indien u niet zeker weet op welke houder de domeinnaam staat kunt u de houder(naam) in de WHOIS opzoeken (bijvoorbeeld met www.whois.net of whois.domaintools.com) of contact met ons opnemen.

Aanleveren van de documenten

De documenten kunnen op de volgende wijze worden aangeleverd bij QDC:

  • Per fax naar 084-8364706
  • Per e-mail (documenten inscannen en versturen in een van de gangbare formaten) naar admin@qdc.nl
  • Per post naar: Steenplaetsstraat 20, 2288 AA Rijswijk

Al onze diensten vallen onder de Algemene leverings- en Verkoopvoorwaarden van QDC. Deze voorwaarden kunnen ook opgevraagd worden via support@qdc.nl

Alle diensten worden op basis van een abonnement afgesloten voor onbepaalde tijd en automatisch verlengd, tenzij de geleverde dienst door u is opgezegd met het juiste formulier en met inachtneming van een opzegtermijn van 14 dagen.

Opzeggingen die later worden aangevraagd, worden wel verwerkt. De openstaande facturen komen hiermee echter niet te vervallen, de kosten voor verlenging zijn in dit geval ook door QDC al gemaakt.

Dit artikel is geplaatst in Procedures en getagged als , , , . Sla de permalink op als bladwijzer.